haleasel benim annemler de oradan ev aldı. 2 sene oluyor oranın tek güzelliği faiz yok her ay aynı tutarı yatırıyorsun fakat parayı aldıktan sonra yatirdigin miktar biraz artıyor. normal de çekilisler de annemlere bir türlü cikmiyordu danisanla konuştular para değer kaybediyor diye danışan da bana peşinat 10 bin kadar getirin bu ay içerisinde paranızı teslim edeyim demiş annemler de verdi ve gerçekten de parayı teslim ettiler hatta şu an o evde oturuyorlar taksit bitmesine de 2 ay kadar kaldi. ama eminevim kurucusu vefat etti diye biliyorum şu an sistemleri hala aynı mi bilmiyorum.