HMU Kızlar o gaz yapıyor bu gaz yapıyor diye diye açlıktan öleceğim galiba..🙈 Her şey bebeğe gaz yapıyor. Sizler neler yiyorsunuz?
nazlimom_ HMU bizim gaz dönemimizde bende herşeyden kısmıştım 12 kilo verdim aşırı halsizleşmiştim doktor yesende gazlı olcak yemesende demişti öyleydi gerçektende belli başlı gaz yapan şeyleri yeme dedi soğan kola fasulye vs bende 3. Aydan sonra herşeyi yedim kola bile içmehe baslamiştim yarım bardak 4. Aydada bitti gazımız
Minigim38 HMU walla herseyi yiyorum yemeklere kimyon atıyorum. Tadı değişecek olan yemeklere atamadığım için kimyon çayı yapıp içiyorum. Asitli arada bi meyveli soda içiyorum. Her türlü çorba yiyorum, makarna, bulgur pilavı, mantı vs
Eczaci1anne Valla 23 günlük anneyşm uykucyok yemek yok Allah’ın izniyle yaşıyorum 😅 yine gaz var yine gaz var
HMU Eczaci1anne al benden de o kadar … Bilmeden bir kere karnabahar yedim aman Allahım yavrum elimde mosmor oldu..Yine gazı var ama en azından morarmıyor😁 Ne yiyeceğiz biz !!!! Ne zamana kadar dikkat etmek gerekir acaba? Hep böyle gitmez herhalde…🥹
KUTAY61 Pilav ve makarna tel sehriye çorbası tarhana çorbası tüketmiştim kilo almiyorsun merak etme zaten emzirme dönemi yedigin eriyor kendiliginden süt ürünleri gaz yapar bebekte annelerimiz süt ic sütun çoğalsın derler ama sut aşırı gaz yapiyor bebege badem findik ceviz abarmadan meyve tüket fazlasi gaz yapıyor haftada bir 3 5 kaşık bulgur tuketebilirsin yesil cay rezene falan tüket bebegi rahatlatıyor patates kizart manti ye mesela:)kilo almaktan korkma dedigim gibi gidiyor bende 4 kilo laldi doğum kilosu onuda kendim vermek istemiyorm:)