ObirAnnnee doğru konuşun. Ben fenomenlerin ürünlerini almadım almam da.kids plus kullanıyor çevremde herkes kuzenimin arkadaşı oğluna kullanıyor analizi yapılmış Bi ürün kendim kullandım içerik bilgisi mevcut Okumanız varsa Google dan bakın okuyun. Babybom fenomen ürünü değil bu çocuk aç kitabının yazarı hande kaşkaşın kendi ürünü biraz araştırın bence. Ben burda fenomen ürünlerini savunmadım yada kullanıyorum demedim size. Doktorun verdiği iştah şurupları hiçbir işe yaramıyor ayrıca içeriğini araştırın kimyasal madde mi zararlı yoksa bitkiler mi zararlı. Bal polen pekmez zencefil sağlığa zararlı sizden duyuyorum..