Bu konu ile ilgili hiç bir bilgim yok daha ilk çocuğumu yeni doğurdum ama annemin öğrettiği bir şey var ki hiç bir anne evladına yetersiz değildir. Evet sabrınız tükenecek yorulacaksınız ama emin olun ikisine de yeteceksiniz. Mesela bebeğinizin uyku saatlerinde diğeriyle ilgilenebilirsiniz ya da (yaşları yakınsa) toplu aktivite yapabilirsiniz. Onların bizden başka kimseye ihtiyaçları yok bunu unutmayın