Sevgili anneler saat 10 gibi oğlumu parka indirdim 5 yaşlarında bi kız çocuğu sallanırken oğlum birden önüne atladı ve oğluşuma çarptı oğlumda yere düştü kafasını yere çarptı ama ufak bi kızarıklık oluştu 11den beri takipteyim hareketlerinde bi anormallik yok kusma falan da olmadı gözlerini de takip ettim kayma falan yok uyutmadım 3 saat falan ama doktora götürmeli miyim bi sıkıntı olsa şimdiye kadar kendini gösterir miydi