Arkadaşlar kızım 1 yaşında bugüne kadar 2 ya da 3 kere tv izletmek zorunda kalmıştım 5-10 dk onlarda da.Ama korkuyorum çok fazla bu yüzden izletmek istemiyorum , izletmiyorum da zaten ben dizi izlerken bakmıyor ama çizgi film veya reklam görünce bakmak istiyor . Ben de bir sürü video cekıyorm kızımın , konuşurken , gülerken , babası ile , kendimle , kızıma şarkı söylerken , onunla sohbet ederken vs . Mesela çizgi filmlerdeki şarkıları söylüyorum ona o da dans ediyor video çekerken . Sonra ben bunları izlettiğimde yine aynısını yapıyor Ya da video da acıktın mııı mama yemek istiyor musun diyorum ? Kızım hemen izlerken mammmaaa diyor 😄 ya da video da babasııı nerdesin diyorum kızım hemen baba diyor vs işte . Bunları ara ara izletiyorum 30 saniyelik 1 dk lık videolar genelde . Ama şöyle tabi ki çok durmadıgında ya da ağladığında izliyor sakinleşip kahkahalarla gülüyor . Bunun sakıncası var mıdır ? Azcıkta varsa izletmeyi keseceğim çünkü benim bu konu ile ilgili bir bilgim yok hiç . Teşekkür ederim 💕