merhaba kızlar işe yeni başladım. Bebeğim 11 aylık. Yarım gün çalışıyorum. Yol iki saat 8 de çıkıyorum 2 de evdeyim. Ama başta bakacağım diyen kaynanam şimdi bakamam birini bulun diyor. Çalmadığım kapı kalmadı kimse gelmek istemiyor. Bebeğim beni arıyor çok ağlıyor çığlık kıyamet bir yandan ona üzülüyorum bir yandan bakıcı bulamama stresi kaynanam desen dırdır hiç bitmez kafayı yemek üzereyim dua edin çözülsün şu konu bir an önce