Melek_annesi00 Merhaba arkadaşlar bn ayın 9 unda sezeryan doğum yaptım Bana en iyi nasıl iyi olabileceğim nasıl çabuk ayağa kalkabilecgim hakkında ipuçları verirkisinz bı hfta oldu bakacak kimse yok Bıan önce toplanmam lzim egzersiz vs ile nasıl birden ayağa klkablrim ayriyeten bı kizim daha var onunlada ilgilenmem lzim o yuzden sıkıntı yapıyorum kndime şimdiden teşekkür ederim hpinize ☺️
Bilge_miray00 Melek_annesi00 merhabalar bende 10 unda sezeryan oldum ve rahatça kalıkıp yürüyorum ben ilk hastende kalktığımda içimden dedim zor olacak ama bebeğin için yürü dikiş ağrısı elbette insanı zorluyor hatta patlayacak gibi geliyor 😂😂 ama ben kimseye muhtaç olmamak için zorluyorum kendimi bol bol su içmeye çalışıyorum, hatta banyo çok iyi geliyor ağrılara sürekli yürü yatmaya çalış başta dikelemiyordum bile dedim kambur yürüme kendinde bitiyor
Nslhn5561 Melek_annesi00 çok geçmiş olsun Allah yardımcınız olsun keşke biri olsaydı yanınızda ben 15 güne anca toparlamıştım 😔 tavsiye edebileceğim korse takmanız şu kademeli köseler varya karını sıkan yürümede vs bana iyi gelmişti İlaçlarınızıda düzenli kullanın her gün alabilirseniz duş alın
Mikayla Melek_annesi00 bol bol su içip hareket etmeye çalışın bende 3. Gun toparlamıştım. Hatta ev işlerine yardım ettim ufak ufak belkide onun etkisi olmuştur. Qwlinin korsesini kullandım sertliğini kendımız ayarladığımıZ İÇİN oda destek olmustu karnıma. Şimdi tam 1 ay 5 gün oldu sankı hıc o dikişlerim yokmuş gibi sadece ilk 2 gun yandı. Ağır kaldırmayın ona dikkat edin
Melisamomm Sezeryan doğumun temel amacı bol bol ayağa kalkıp yürümek , güzelce yemek , bol su şimdiden geçmiş olsun 🙏🏻🌼
Melek_annesi00 Bilge_miray00 bnde ayaklrimi hisseder hosttmez ayağa klktim hstnede bebegime kndim bktim kndim istedim ayağa srekli klktim ama bnm derim sıkıntılı.oldgi için Dr fazla klkmamaya clis dedi o yzden kndimi hep geri çektim ama çok şükür iyiyim şuan bn bide kafa ağrısı bide damrin biri ckiliyor gibi oldu dayanmdim ağrıya dus içinde Dr gün aşırı dedi hrgun gremdim ama çok şükür brabbime iyiyim şuan
Melek_annesi00 Mikayla bnde klktim cnki klanın edenm yoktu fazla bakacak kmsem yok zorlndim ama çok şükür Rabbime gcti
Rabiaa12 Kendini sıcak tut çorapsız gezme üşütme üşütürsen çok agrın olur agır şeyler kaldırma sık sık dinlenerek yürüyüş yap umarım çabuk toparlarsın
Minel-inannesi Nslhn5561 ya korse nasil takanildiniz acaba benim 3ay olmak üzere sezeryan olali ama beli hafif sıkı bisey giysem bile acima hissi cok oluyo doktora sordugumda normal dedi ama ben dikis etrafindan soguk almiyim belim sicak dursun diye polardan atkim vardi onu sariyorum sadece korseyi kesinlikle kullanamadim
Nslhn5561 Melek_annesi00 hastanede kendi kullandıklarınıalın demişlerdi markası yok bilmiyorum malesef 😔