Demura Merhaba, Yaza para denkleştirebilirsek yurtdışı turuna gitmek istiyorum ama bebişle nasıl olur bilemiyorum, oğlum yaza 1,5 yaşında olacak. Siz gittiniz mi bebeklerinizle yurtdışına, nasıl bir deneyimdi, nasıl bir gezi planı nispeten rahat olur?
PurpleTail Demura 1 yaşında kısa süreliğine yunanistana gitmiştik sıkıntı olmuyor tabi biraz çocuk odaklı seyahat oluyor ama yapacak birsek:)
Denizyazici Demura Benim kızım şu an 15 aylık bizde parise gitmeyi düşüyoruz ama üç dört günlüğüne şu an daha fazlasını düşünemiyorum çok inatcı ve cadı bir kızım var cocuktan cocuga değişen bir şey bu bence sakin bir bebekse turada çıkılır😀
Blackbird88 Demura çocukla tura ayak uydurmak zor gibi geldi bana, kendiniz gitseniz daha rahat edersiniz, kafanıza göre takılırsınız.
Demura Denizyazici yani ben de 3 5 günlük bir şey anca olur diye düşünüyorum ama grupla gidilen turlarla nasıl olur bilemedim deneyen varsa deneyimlerini merak ettim 😅
Dila2022 Biz kizim 6 aylik oldugu zamandan itibaren cok ulke gezdik.cok zor bir cocuktu, uzun yolculuklarda cok zorladigi oluyor gercekten ama bence deger.simdi hep o guzel anilarimizi hatirliyoruz.gruba ayak uydurmak problem olabilir, biz araba kiraladik cogunlukla, bazi zamanlarda da sehir turu yapan otobuslerle gezdik.bilet alip inip binebiliyorsunuz.bence imkaniniz varsa degerlendirin mutlaka
Demura Blackbird88 kendimiz organize etmeye, plan yapmaya fırsat bulabilir miyiz bilemedim de o yüzden tur daha kolayıma gelmişti 🙈
Balkizinannesitugce Turla bebekle asla.olmaz bence imkansiz hem.tura gelenlere hem.bebise eziyet olur bu. Bizde Yunanistan’a gitmiştik kızım 2 yaşındayken 5 gun
Demura Balkizinannesitugce tur olmadan vizeyle uğraşmaya, gezi rotası çizmeye, otel vb ayarlamaya kafa yormak zorlayıcı geldi ama bakalım 🙈
Demura Balkizinannesitugce tur olmadan vizeyle uğraşmaya, gezi rotası çizmeye, otel vb ayarlamaya kafa yormak zorlayıcı geldi ama bakalım 🙈
Merakliannecik Valla gittiğinden bir şey anlamazsın ben sana söyleyeyim. İnsan o anlarda Özgür olmak istiyor. Ben kızımı annemlere bırakıp İsviçre tatiline gideceğim. O zamanlar üç yaş olacak. Normalde sürekli yurtdışı seyahati olan çifttik ancak üç sene askıya aldık. Kızım 5-6 yaşına gelince onunla gitmeyi düşünüyorum.
Demura Merakliannecik anladım, benim eşim pek uğraşmaz planla programla ben de bebekten vakit bulup vize, rota, otel vb işlerine kafa yormayı yorucu buldum tur kolayıma gelmişti ama düşünelim alternatif. Teşekkürler