Kbr041 gecms olsun biraz canı yanar ama geçecektir. Benımde oglum o aylarda kaynar caydanlıga elini sokmustu 5 parmak ve avuc iç yanmıştı ciddi anlamda bayagı su topladı.mavi hametan sürdüm cabuk iyileşti. Eger emekleme varsa ellerini sargı bezi ile kapatın derim mikrop kapmasın aksam yatarken açarsınız.
Ne kdr suya tutsakta eli yandıgı için acırdı yine bu mevsımdeydık. Üstünü kalın giydirip balkonda kucagımda serin havada durunca ağlamazdı. O sekilde kucagımda uyudugı bile olmustu düşünün 😒