Merhabalar,
Bu post; gece beslenmesini başarılı bir şekilde kesebilmiş annelerin deneyimlerini aktardığı bir post olsun istiyorum. 🌟
Bebeğiniz kaç aylıktı?
Ne sebep ile gece beslenmesini kestiniz?
Hangi metodları uyguladınız?
Kaç günlük bir süreçti?
Kesmiş olmanız sonucunda ne gibi olumlu veya olumsuz yansımalar ile karşılaştınız?
Umarım hepimiz için faydalı bir post olur. 🕺