Oğlum bugün tam 4 aylık oldu ✨en başından beri gece gündüz kavramı oluşturuyorum. Gündüzleri olabildiğinde günlük yaşamımızı kısıtlamadan sokak sesleri kapı sesi telefon sesi normal sesle sohbet vs olarak uyutuyorum, geceleri de olabildiğinde karanlık veya loş, ve sessiz ortamda uyutuyorum. Zaten seste uyuyor o konuda sorunumuz yok top patlasa uyanmaz alışık sese. Ama 4. Ay atağı mı ne bu anlayamadım 3 gündür aklımı kaybedicem ne gece ne gündüz uyumuyor hep mızmız hep konuşulsun istiyor. Demek istediğim şey şu, gündüzleri de sesten çok ödün vermeden loş ortamda uyutsam çünkü 3 gündür delirmiş gibi etlerini koparıyorum sanki sürekli öyle bi bağırmak. Gündüzde loş yerde uyutsam 4 aydır oturttuğum düzeni boşmuş olur muyum??