sudereyhan402 Deletedmom_61 benimkide yemiyor 15 aylık oğlum kilolu doğmasına rağmen eridi gitti hiç birşey yemiyor parmağıyla ağzından çıkartıyor ne yapacağım şaşırdım artık 🥺
mavikalpefe124 Deletedmom_61 7 8 aydan başlayıp 2 yaşına kadar iştahsız olurmuş bebekler. Normalmiş. Zamanla düzeleceği söyleniypr
Cankuzumcpy Deletedmom_61 15 aylık oğlum aynı şekilde hiçbişe yemiyor. Emzirmeyi nasıl bıraktırcsm 2 yaşında merak ediyorum sadece snne sütü alıyor çok nadir elinde bişry olursa bişeye dalarsa bir iki lokma alıyor
Deletedmom_61 Bihteeeer nasıl bir yol izliyorsunuz peki çok zorlanıyorum sadece emiyor çok canı isterse bı kaç kaşık bazen
sudereyhan402 Deletedmom_61 benimki anne sütü de almadı formül mamayla büyüdü hala da formül süt içmek istiyor
Deletedmom_61 mavikalpefe124 inşallah oyledir inanın çok korkuyorum, elbet yiyecek ama ne zaman ne şekilde memeyi nasıl unutacak
Deletedmom_61 Cankuzumcpy ya doktora götürdünuz mu peki ne dedi biz gittik ama değişen bişey olmuyor bizim kadar yemesi gerekiyor artık