Oğlum 7 buçuk yaşında dün vücudunun her yeri benek benek kızardı hemen doktora gittik su çiçeği dedi krem ve alerji şurubu verdi çocukluk hastalığı olduğunu aşı yaptırdığımız içinde hafif atlatacagini söyledi tanı aşı ne kadar önemli bir kez daha anladım ne ateşi var ne ağrısı maşallah ama asıl sorunumuz şu 4 aylık birde kızım var çok korkuyorum ona geçer diye başına gelen oldumu hiç sürec nasıl oldu bebege gectimi yani doktor bir haftaya iyileşir dedi ama bu bir hafta bana 1 yıl gbi geliyor bebeğe geçerse hemen gelin dedi benek ve yetişkinler ağır geçirebilirmis bu hastalık cocuk hastalığı çünkü dedi oğlum hep odasında neredeyse ama ne ypcam ben psikolojik olarak çöktüm