Cordeliaa Kızlar merhaba Bebeğim 15 aylık oldu ama kilo alımı durakladı 2 ayda 300 gr falan almıştır toplasan. İştahı yerinde ama yapıyla alakalı heralde. Kilo aldırır dediğiniz bi şey var mı? 1 kilo falan daha alsa iyi olacak
kokusudalin O aylarda artık normal her ay 1 kilo alsa obez olur zaten. Oğlum 10 aylıkken 12 kiloydu o aydan sonra durdu acayip hareketlendi. 2.5 yaşına kadar 13 kilo kaldı. Şuan 3 yaşında 14.5 15 kilo arası gidip geliyor. ☺️