Pinar9 Bebeklerinizi uyuturken ses kullanıyor musunuz ? Ben bu zamana kadar beyaz gürültü açıyordum usandım ondan pış pış sesi ile devam ettik ama bırakmak istiyorum artık. Hiç ses olmadan uyur mu ki artık? Bebeğim 3 ay 11 günlük bu arada
Yeni-anne22 Pinar9 bana da önerenler oldu fön makinasını denedim sevmedi beneğim sanırım hıysuzlandı bende bi daha başka ses denemedim alıstırmaktanda korkuyorum açıkçası alışmaz diyolar kime dediysem arkadaşım pış pış sesiyle uyutmuştu uzun bi süre sonra aniden kesti sorduğumda sıkıntı olmadı demişti
ruveydaensar Pinar9 ben de piş piş ile uyutuyordum bıraktım son zamanlarda çok da bı şey değişmedi o zaman da uyumazdi yine aynı 😅
Yenimami Pinar9 5 aylık olacak hala beyaz gürültüyle uyuyor onu rahatlatıyor neden keseceksin ki çocuğun başka rahatladığı bişey yok elinden niye alasın ki ne zararı var bunun üstelik daha 3 aylık
Brcnyilmzbysl Pinar9 bebeğiniz daha 3 aylık ve zaten şimdiden sonra bu sesle uyuması gerekşyor zaten bu zamana kadar algılayamıyordu yeni yeni sese duyarlılar benim bebeğim 5 aylık hala uyku arkadaşı ile uyur beyaz gürültü ile
Pinar9 Yenimami hem sürekli radyasyona maruz kalmış oluyor hem benim kafam kaldırmıyor artık. Ve dışarı çıktığımızda bir yere gittiğimizde onsuz da uyuyabilmeli .
Yenimami Pinar9 uyuduktan bir süre sonra yani tamamen dalınca yatağında kapatıyorum sadece dalana kadar açıyorum dışarda sadece kolikken ihtiyaç duydum açmaya kolik bitince azaldı