Kızlar yine bi uçuş söz konusu. Yine bu saçma sapan sıvı kısıtlaması muhabbeti. Her şehirde kuralların değişmesinden nefret ediyorum. Devamlı uçan annelerim bana yardımcı olabilir mi. Yanıma kozmetik almak istiyorum (saç, cilt, makyaj malzemesi vs.) , tabii ki el bagajıma değil kayıtlı bagaj ile uçağın kargo bölümünde taşınacak olan kısma bavul ile vericem. Ama ya çıkarttırırlarsa diye korkuyorum. Çünkü biliyosunuz havaalanları çalışanların keyfine göre gerçekten. Ben öyle tecrübe ettim yani. Geçen uçuşumda istanbuldan gelirken karışmamışlardı. Şimdi vandan uçağa bineceğim karışırlar mı bilemiyorum. Baya da malzeme alıcam yani ihtiyacım var. Nasıl yapabilirim beni aydınlatır mısınız?