Merhabalar doğumum sezeryan ile oldu bebeğim 6. Ayına girdi ve düzenli olarak emziriyorum ama hala regli olamadım her yerim şiş şiş doğum kilolarım üstüme yapıştı kaldı :/ bi yerde emziren annelerin geç regli olduklarını okumuştum ama bu kadar geç olması doğal mı sizler ne zaman regli oldumuz ve o ilk regli nasıldı diğerlerinden farklı mıydı?