Merhaba bu postu ikinci kere paylaşıyorm ama çözüm bulamadım . 3 aylık bebeğim var tuvalatini yapmakta aşığırı zorlanıyor .bütün gün ıkınıyor ama yapamıyor. Haliyle bütün gün ağlıyor. Bazen yapıyor öyle katıda değil . Neden yapamıyor anlamıyorum. Geçwn pısta zeydtin yağı yaMışlardı denedim işe yaramadı. Bunun başka bir çözümü varmı acaba