Aysima58 3 ay 20 gunlugu gece 3 kere 8 dakikada boyunca emiyor sabah bezini aciyorum hic işememiş normal mi sizce kızlar ictigi süt nereye gidiyor bu durumu yasayan var mi araniz da biraz kilo alımımız az ama gece emmesi iyi gunduz biraz sıkıntı yasiyorum
atlasask Aysima58 bi ara benim bebeğim de öyleydi sonra o ara baktım geceleri biraz terliyordu ondandır diye düşünmüştüm açıkçası sonra normalleşti. Acaba dizinde bebeğiniz terliyor olabilir mi