Doktorlar 10 güne kadar normal diyor bebekte sıkıntı yoksa ağlama krizi sancı falan bekleyin biz 6 ay çektik ağlama krizleri sancı sesi kısılana kadar ağlıyordu kızım hep gaz damlası verip gönderiyorlardı sonunda doktorumuzu buldukta verdiği ilaç rahatlattı evham yapmayın bebekte sorun yoksa bekleyin