merhaba öksürüğe dut kurusu kaynatıp içebilirsiniz sütünüzden geçer bebeğe ya da on içirin ek gıda alıyorsa ayağın altına soğan koyup çorap geçirip yatırabilirsin gece zeytin yağ sarımsak atıp içine lo yağdan ayağın altına sürüp yatırabilirsin akşam bir de kendin sarımsak rendeleyip üstüne limon bal yapın yiyin oda bağışık güçlendirici sütünüzden geçer inşallah geçmiş olsun bu arada