Aselin_annesii Kızlar kızım gayet güzel emen bi bebek. Ama su son bi kaç gündür sürekli memeyi emiyo sonra bırakıyo tekrar emiyo tekrar bırakıyo oyun oynar gibi anlam veremedim neden böyle yapıyor sizin bebeklerinizde böyle yaptı mı?
mervemik Aselin_annesii 3,5 aylığız aynısını yapıyor 2 emşyor bırakıp dönüp odaya bakıyor sonra yine yine . Malesef ağlayıp kafasını geri attığı yani meme reddi de oluyor bikaç gündür. 4.ay atağı imiş normal geçicidir dendi. Sabırla bekliyorum.
Polannem 3 aylığız benim bebiş de aynı şeyi yapıyor. Bi yerde okumuştum çevreye ilgisi artar emerken dikkati dağılabilir diye
_Goktugunannesi__ mervemik evet canım 4. Ay atağı 1 hafta önce oğlum 1 hafta emmedi memeyi teklif ettiğim an ağlıyordu hiç zorlamadım sağıp verdim sütümü 1 hafta sonra düzeldi çok şükür eski düzene kavuştuk