Merhaba sevgili anneler..
50 günlük tek yumurta ikizlerim var. Mama artı anne sütü ile besleniyorlar. geceleri isterlerse emiyorlar üZerine mama alıp uyuyorlar. Bazen gece uykularına geçmeden anne sütü alıp 3 saat uyuyorlar. Zaman geçerken onları uyandırdığımda çok sinirlenip hemen ağlıyorlar.
Sizlere sorum şu ilk günler gibi yine de kaldırıp beslemeli miyim yoksa kendi hallerine bırakıp uyanmalarını mı bekleyeyim. ( zaten en fazla 5 saate çıkar diye düşünüyorum.) cevaplarını bekliyor olacağım