Bebeğim henüz 25 günlük doğduğundan beri annemde yanında bir haftalıkken annemlere gittim bugün kendi evime döndüm bebeğim anneme öyle alışmış ki onu anne biliyor farkına varmıştım ama kabullenemedim yok değildir dedim bu gecemiz berbat geçti asla susturamıyorum annemi arıyor ben kendime nasıl alıştıracağım düzelir mi bu durum lütfen bilen yazsın😔