Canım öncelikle çok geçmiş olsun. Tam 4 aydır geçmeyen göğüs ucu yarasıyla benim de başım dertteydi ve denemediğim şey kalmamıştı. Garmastan pomad, lansinohun kremi ve balmı, zeytinyağı, ayva çekirdeği, hatta lahana, biraz daha ileri gidip sudocrem bile sürdüm dayanamıyordum acısına. Burada ben de daha evvel başlık açmıştım bu konuda. Bebeğim emdikten sonra kan kusuyordu resmen ve uçları açık yara olmuştu. Şifayı üç gün önce buldum. Umarım sana da faydası olur. Bu bakım kremleri cart curt hepsi hikaye. Anca yumuşamasını sağlıyor. Açık yaraya hiçbiri fayda etmez.
Bu işin tek çaresi yara ve yanık kremi. Ben göğüs ucuma silvadiazin yanık kremi ve redekain pomadı karıştırıp sürdüm. Üstüne streç kesip kapattım. İnanır mısın bilmiyorum sabaha kadar yaram kapanmıştı.
Yalnız bu kremlerin süte karışma ihtimali olduğunu söyleyenler var, buna katılmayanlar da var karar senin.
Benim bebeğimde meme reddi olduğu için zaten sağıp veriyorum bu ara. Emzirmediğim için içim biraz rahattı kullanırken. Yalnız sabah bebek şampuanıyla iyice yıkadıktan sonra elimle ilk sütü lavaboya sağdım biraz ne olur ne olmaz. Biz bu süreçte bebeğimle hiçbir sıkıntı yaşamadık çok şükür inşallah sana da şifa olur🙏🏼