busrasimay___ tavsiyeleriniz için teşekkür ederim ❤️ gece bazen gazdan dolayı uyandığını düşünüyorum. Gaz sancısıyla birlikte de hep bir emme isteği var. Bırakmayla ilgili araştırmalarımı yapacağım. Çünkü biz açlıktan uyumadığını düşünerek mama aldık. Mama içirip biraz bekletip uyutmamıza rağmen en fazla 2 saat uyudu. Benim bebeğim gerçekten de çok gazlı bir bebek. Allah kısmet ederse haftaya öncelikle uyku düzenini, uyku saatlerini ve uyku öncesi rutinlerini ayarlamaya başlayacağım. Gece de her uyandığında 3-4 saati aşmamışsa meme vermeyeceğim.