Uykularharamolduu Gerçekten gına geldi artık. Kesintisiz 6-7 saat ne zaman uyuyacak merak ediyorum! 5 ay 23 günlük. Bu saat oldu tam uyudu dedim yarım saat sürdü o da.
BuzluKahve Uykularharamolduu emiyor mu? 2 yaşında hala kalkıyor meme diye😬 gece beslenmesini erkenden kesmediğime çok pişmanım.
Arenimo Uykularharamolduu daha yolun çok başındasın öyle söyleyeyim😊 kesintisiz uyumalar 2 yaştan sonra başlıyor tabi bu bebeğe göre uyku eğitimine göre vs değişir de. En azından bizim öyle oldu.
Tamquc Uykularharamolduu benim oğlum 1 yaşına girdi halaa sabaha kadar 2 3. Belki daha fazla uyaniyo doğdu dogalai sadece 1 veya 2 kere 5 6 saat kesintisiz uyumuştur Cook istiyorum kesintisiz uyumasını cookk
Asyaveannesi04 Uykularharamolduu 11.5 aylık yenidoğan bebek gibi 2 saat bir uyanıyor 😂 bunu bile bile çocuk yaptım hiç de memeden kesmeyi düşünmüyorum 2 yaşa kadar yolu var 🌺
Kaymaklibiskuvi Bunu ben de merak ediyorum ya 2 yaş diyo doktorlar ama burada 3 yaşında olup defalarca kalkan var görüp oluyorum 😅
Uykularharamolduu BuzluKahve evet emiyor. Meme emmek için mi uyanıyor? Kessem mi ne yapsam gece beslenmesini ya
Uykularharamolduu Gazı çıktı, karnı tok, altı temiz. Nedir yani bu? Hep böyleydi. Keşke cevap verebilse yani sebebini o kadar çok merak ediyorum ki.
BuzluKahve Uykularharamolduu Kızım hem mama hem meme alıyordu 6. Ayını doldurduktan sonra gece beslenmesini kestim, hep deliksiz 12 saat uyurdu😬 Ama oğlum😔 Hala uyanıyor ve artık kesemiyorum da. Komple bıraktırmam lazım
Kaymaklibiskuvi Uykularharamolduu kabullenmek lazım ben daha kabullenemedim ama böyle sürüp gidecek diyorum alışıcam inş
Atlasukaan Kesebilirsiniz gece beslenmesini artık sanırım. Bizim de 6.ay gibi kendiliğinden kesilmişti ve geceleri çok daha uzun uyumaya alıştı.
Uykularharamolduu Atlasukaan son bir haftadır yine iyiydi. Şimdi tekrar başladı. Geçenlerde şehirdışına gittik halasına kalmaya. İnanır mısınız akşam 9 buçukta uyudu ve sabah 8e kadar sadece iki kez uyandı. Yanımda yatırmıştım acaba ondan mı diyorum.
Uykularharamolduu Kaymaklibiskuvi ben de öyle diyorum ama sizin gibi kabullenemiyorum. Uyansın tamam ama gerçekten meme için mi. Bunun sebebini bilmemek deli ediyor beni
Uykularharamolduu Asyaveannesi04 memeden kesmek derken gece beslenmesinden mi bahsediyorsunuz? Ben de memeden kesmem iki yaşına kadar kesinlikle. Ama daha uzun uyuyacaksa eğer gece beslenmesini kesmeyi denerim. Çok ağlarsa onu da yapmam ama
TuBeSe Uykularharamolduu malesef memeyi bırakana kadar sürüyor 😔yani kızımda öyle oldu memeyi bırakınca bitti 18 aylikken😔
Uykularharamolduu TuBeSe meme emerek uyumak onlar için çok güzel bir duygu demekki. Belkide kokumla uyumak istiyor. Kıyamıyorum valla gündüzleri o kadar tatlı ki ama zehir oluyoooooor geceleeeeer 😂😂
Aselinannesii6 Uykularharamolduu ne zamanki desteksiz uyumayı ve gece beslenmesini kesicek o zaman deliksiz uykular başlıyo bacım
Uykularharamolduu Aselinannesii6 ahhh ahhh bilseydim hiç memede uyutur muydum hiç ayağımda sallar mıydım. Şimdiki aklım olsa meme emerken mayışınca direk yatağına koyardım
twinshomedesing Oğlum 10 aylıkken memeyi bıraktı kızım 15 aylıkken bıraktı şuan 21 aylıklar hala gece besleniyorlar ve uyanıyorlar maalesef öyle bir durum olmadı bende😀 kesmedim de kendim bilerek acıkıyorlar kıyamıyorum biberondan içip uyuyorlar
Kaymaklibiskuvi Uykularharamolduu haklısınız doğduğundan beri sütüm yok derdi mahvetti uyumadı ağladı mama verdim süt yok diye içmedi saat sabahın beşi neredeyse ben sadece bir saat uyudum şimdi salıncakta sallayarak uyuyor bende yanında oturuyorum saçımı başımı yoldum bi tur rahatladım aslında kabullenmiş sayılmam deniyorum 😂😂