Cyabanova Minnakelifim geçmiş olsun trosyd krem iyi geldi bize. İsterseniz sizde bi araştırıp kullanabilirsiniz
Barlas_mom Cyabanova Bize doktor bol bol yıkayın ve kuru tutun nemli kalmasın demişti öyle geçti canım
Bademmmm Bezi çıkarın kremini sürün , bir iki saat öyle kalsın dilerseniz. Pijamasını giydirin bezsiz. Alt açma bezi serin altına her çişte değiştirirsiniz pijamasını .En azından nemli kalmaz. Az da olsa ağrısı hafifler diye umuyorum. Çok geçmiş olsun.