Bebegim 1 yasında gece 5 6 lez meme ye kalkıyor iyice ek gıda almamaya başladı sadece emiyor posa. Yalancı emzik almıyor resmen yalancı emzik gibi kullanıyor beni. Gece emzirmeye kesemiyorum bi türlü. Acaba tamamen bıraksam memeden kessem mi . Yoksa bu halde devam edip 4 5 ay daha emzirme mi ? Çünkü uyku da bence gelisim için önemli. Bu sekilde sürekli kalkıyor