organicanne süt yok deyip sakın emzirmemezlik yapmayın bebeğiniz emdikçe süt gelecektir her emzirmede göğüs değiştirin bir sağ bir sol olarak emzirin, sol göğsünüzde süt yok deyip emzirmezseniz hazırkide gelmez. Uyanma sebebi ise göğsünüzü emzik gibi kullanıyo bu yüzden sizden ayrılmak istemiyo en iyisi emzik verin emmediği sırada azck emer yorulur bırakır zaten, son olarak da kucağa alışmasın diye lütfen kendinizi ondan mahrum etmeyin size çok ihtiyacı var🥰