Hanımlar merhaba. İkiz kızlarım var 17 günlük. Biri küvözde diğeri yanımda 1 haftadır. Hem süt sağıyorum küvöze gönderiyorum hemde evdeki bebeğimi besliyorum. Sütüm yetiyor mudur doyuyor mudur diye tedirginim. İlk çocuklarım daha tecrübesizim. Gazını da çıkaramıyorum var mı bunun püf noktası tüm bilgilere açığım. Annem yanımda kalıyordu 17 gündür yarın gidicek.