Yaren17 Kabızlık yaptı bizde yapamıyor bebeğim4 ay 1 günlüğüz bu durumu yaşayan var mı gazı söylemiyorum zaten ne yapıyorsunuz önerirmisiniz
asyakusunannesii Yaren17 mamayı değiştirebilirsiniz bazı mamalar yaramıyor kabızlık ve gaz yapabiliyor bebekten bebeğe göre değişiyor bu durum. Ben de ilk hipp kullandım gaz yaptı aptamile geçtim kabız yaptı en son sma optipro aldım onda bi sorun yaşamadık bir yıldan fazladır kullanıyorum
Nslhn5561 Yaren17 bende daha yeni post açmıştım mamayı değiştirmeyi düşünüyorum ben biogaia kullanıyorum ayrıca o iyi geliyor bebeğime
Yeni-anne22 Yaren17 bizde hip kullanıyoruz acaba bizim gaz sorunu da mı ondan oluyo ki ya 🥹 gazlı ve zor yapıyo kakasını da zor yapıyo kabız değil ama çok ıkınıyo
Yaren17 asyakusunannesii çok değiştirdim mama bi türlü bulamadım gerçekten ne maması kullanacağımı şaşırdım
Caglaa94 Yeni mi başladınız mamaya? Yeni başladığı yada ara verip tekrar başladığı zamanlarda benim bebeğimde de yapmıştı. bir çay kaşığı kadar zeytinyağı vermiştim sonrasında da düzenli kullanınca mamayı bağırsaklar da alışıyor sanırım düzenli yapabiliyor 💩
Yeni-anne22 Yaren17 aynı bizimde dün gece berbattı gaz sancısından ne uyudu ne uyuttu Allah yardımcımız olsun cidden