Derinsart ilk başta almıştım sürkeli ama sürekli taşma yapıyordu ve benim bebeğim o bezin içinde çok çok kötü pişik oldu hatta alerji gibi birşey oldu bezin değdiği yerlerde hep kırmızı benekler çıktı ama taşmasını asla kabul edemiyorum yani sürkeli degistirmeme rağmen 3 saatte bile yastığını biliyorum o kadar para veriyoruz sonrasında BİM’in bezine gectim yok böyle rahatlık gece hiç bez değiştiriyorum uykusu dağılmasın diye asla ama asla taşma yapmıyor hemde diğeri gibi pişik falan yapmadı