Merhaba anneler..son kez cocugun genız etı amalıyyatı olacagını soylemıstım..10 gun once yaptırdık.doktor gerek kalmadı tup bır tek genız etı alındı soyledıler.3guj once antıbıotıkımız bıttı..bugun cok kotu kulak agrısından agladı..doktora goturduk bırseyı yok dedı kulagında.ıltıhab ola bılecegını dedı..boyle durumla karsılasan oldumu?sımdı oynuyor kulagı acımıyor ama elle dokununca cok acıyormus