11 bucuk aylık, komşularımız var gidip geliyoruz ama kendi yaşlarında hiç bebek,çocuk arkadaşı yok 😔 o kadar merak ediyorum ki yan yana gelse kendi gibi bir bebekle neler yaparlar acaba. Asosyal olur diye endişeliyim hep büyük insanlar görüyor ki sokakta küçük çocuk görsün hemen anlıyor onlara değişik bir sesle laf atıyor.. bahçedeki kedilerle büyüdü bazen kendini kedi sanıp miyav diyor başta hoşuma gidiyordu tatlı oluyordu şimdi korkmaya başladım acaba onları göre göre gerçekten öyle mi sanıyor tövbe estağfurullah bismillah Allah koruusn eşimde ‘sacmalama yahu seslerini taklit ediyor’ diyor ama ne bileyim.. 2 buçuk yaşında kuzeni var birtek oda şehir disinda kaynım var evli daha çocukları yok yani akraba olarakta çok kalabalık değiliz.. napmak lazım bilemedim…