NimetSacal Kızlar oğlum tek sağ kolunu kullanıyor diğer kolu yokmuş gibi davranıyor normal mi sizce bu 🙄
snyck NimetSacal kolunda hareket var mi mesela benim kızımın kolunda doğumda sinir zedelenmesi oldu 5ayligiz yeni yeni düzeliyor ve hala diğer kol gibi aktif degil kullanamiyor
Sdnrst NimetSacal ciddi anlamda kullanmadığı gözüküyorsa bence bı doktora goturmenizde fayda var ne bileyim belki kullanıyordur o an size hiç denk gelmemiştir olabilir benim de kafam karıştı simdi
NimetSacal Sdnrst yüzümüzü sevmek için yada bişey tutmak için sağ eli daha aktif sol hareket ettiriyor ama kullanmıyor canım