Ben de zorlanıyorum bu saat oldu hala uyumadı son zamanlarda alıştı gece 12 gibi uyumaya. Birazdan uyur umarım :( Deniyorum her gün biraz biraz erkene çekmeyi ama olmuyor açıkcası çok da yormuyorum kendimi üzmüyorum. 3 aylık henüz. Nasıl zorlayabilirm ben de bilmiyorum. Odada karanlıkta emzirdim mayışır diye 10 gibi. Emdi fazlasıyla doyunca bırsktı memeyi ama gözler cin. Gülüyor konuşuyor. O halde yatağa koyunca hiç uyumuyor sıkılıyor bir süre sonra. Sallamaya da alıştırmadım hiç. Mecbur salona götürüyorum biraz daha yorulunca tekrar deniyorum. Ama gğn içinde fazkasıyla yoruluyorum zaten. Akşamları biraz dinlenemk istiyorum. Ama sürekli emzir kucakta tur üstünğ ü altını değiş vs akşamları iyice haşat oluyorum zaten. O yüzden daha da zorlayamıyorum. Ben de burada bekliyim 🥲