Melikeuzun Kuzular bebeğim ateşlendi 2,5 yaşında öğlen 11 de parol şurup ve akşam 6 buçukta tekrar parol şurup verdim ateşi düşmedi şimdi paranox s fitil taksam sorun olurmu
Ozgeruya Melikeuzun bizim doktorumuz düşmüyorsa fitil koyabilirsiniz diyor calpol veriyorum düşmüyorsa dolven veriyorum gene düşmezse fitil koyuyorum mecburen
PatronBebek Melikeuzun cnm sakin ol bayılma ☺️ geçer merak etme takipte kal yeterli. Sabah doktora götür
Yenimami Melikeuzun önce sakin ol panik yapma evet fitil koyabilirsin merak etme bişey olmaz baktın düşmüyor acile gidersin niye bu kadar paniksin çocuk bu hastada olur ateşte çıkar burunda akar herşey olur. Unutma insanı sadece panik öldürür soğuk kanlı ol.
Ozgeruya Melikeuzun normalde 4 saat arayla ama bizim doktorumuz calpol ve dolven dönüşümlü demiyor calpol 4 saat arayla eger düşmezse dolven diyor gene düşmezse fitili öneriyor. Bikac doktor instagramdan takip ediyorum calpol ve dolven içerikleri farkli ilk olarak calpolle devam edin diyorlar eğer düşmezse dolven veya ibufen devam edin diyorlar
Melikeuzun Yenimami ya hep böyle oluyor biraz soguk birsey içince bademcikleri düşüyor of parkta o kadar çocuk vardı hepsi piknik yapıyordu hepside ayran meyve suyu içiyordu ay benimki içti hemen yamuldu ya bu bademciklerini ben aldıracam bunun cidden