pandemibebegi Yzaman Bebeğim küçükken yeşil olanını kullanmıştım bir ara. İyiydi engelleme açısından ama bir mustela performansı beklemeyin bence
Yzaman pandemibebegi kötü bir pişik durumumuz olmadı nadir kızarıklık oluyor bir denemek için şans verilebilir o zaman çok teşekkür ederim cevabınız için 🤗