el1ff tesekkurker ben cok oldu 2.5 yıl oldu, cok zor durumdayım ama sabrettım baska saglıksal sorunlar da var bu ystune eklendı dedım gbı suyu az ıcsem, gec yemek yesem, banyo yaptoktsn sonra, sıcak havada vs korkunc agrı , ayakkabı corap gıymek ıstemıyorum aslında bence dızden altımda var bıde ellerım de yanıyor şişiyor :( sıze bı tedavı uygulanırsa lutfen haber edın bıde ozelden yazarsanız ırtıbat kuralım