Kızım 17 aylık dün gece bir anda titreyerek ateşi çıktı. Duş aldırdık rahatlar diye ancak bir anda kusması da olunca bugün doktora götürdük serumla beraber test aldılar. İnfluenza a pozitif çıktı. Hepinizden dua beklerim.. antibiyotik tedavisi olacağız evimizde ama hastaneler ana baba günü öyle kalabalık ki bayanlar bilginiz olsun :(