Cemre_61 belediyeyi arayın üstüme kaçak kat çıkıyorlar diye çünkü eğer izni yoksa böyle birsey yapamaz. Şikayetinizdede adinizin verilmemesini isteyin böylece sizden bilselerde ispat edemezler. Devir eski devir degil yanlari kapatayim daire yapayim ona buna vereyim devri degil artik bir prosedur var bu kacak katlar yuzunden zaten imar barisi cikti ki buda cok fazla mevla oldugu icin cogu kisi kabul etmedi siz dedigim gibi yapin belediyeyi arayip kacak kat sikayeti yapin birde eger ortak alan ise size sormadan hic birsey yapamaz yani kanunen cati katida ortak alandir