Merhaba. Bebeğim 3 ay 5 günlük ve bir süredir emmeye başladıktan 2-3 dakika sonra sürekli bırakmaya başladı. Bırakıyor sonra geri istiyor (meme ucum çok çıkık değil o yüzden ben tutup ağzına veriyorum silikon göğüs ucu kullanıcak kadar da kötü değil ama ) ve bu döngü sürekli tekrarlıyor. Biberon vermiyordum dünden beri veriyorum çok aşırı istekli değil ona karşı da. Ve uyku saatleri de çok şaştı. Bu yaşadığımız durum ne oluyor tam olarak? 4. Ay atağı değil sanırım o 19.haftada oluyormuş benimki 13 haftalık olucak. Tecrübeli annelerden yorum bekliyorum valla ne yapıcağımi şaşırdım artık 🤦🏻♀️