Leylabebe Lokumum05 aynı durumdayız canın. Normalde meme emiyor ama çalıştığım için mamada aldım bakıcısında başta anne sütünü almak istemeyince aç kalmasın diye 2 numara aldım. Bir iki kere mama verdik hiç bir sorunla karşılaşmadık
TgcDvc Lokumum05 bende 8 9 once almıştım zaten doymamaya baslamıştı 2 ye gecınce normale döndü.. smdi 3 e gectik onada 1 hafta önce gectim