Mamaftma Ya son 4 kakadır böyle . 3 güne bi yapıyor sonuncu 4 güne bir oldu . 2bucuk aylık bebeğim . ? Normal mi?
Slmklcsln Mamaftma evet normal 10 günde yapmasa normal süt sıvı kaka yapmasını beklemeyin zeytinyağ içire bilirsiniz yapması için doktorumun söyledikleri bu şekilde
mfp Mamaftma normal benim de sürekli yapıyor diye sormuştum abim coxuk doktoru günde 10 kez yaparsa normal veya hafta 1 kez yaparsa normal kabil ediliyormuş
Gakko Merhaba ben kayısı hoşafı yapıp içtiğimde bebeğime de fayda etmişti bir kaç gün içtim öyle sonuç alabildim
66cinar_umut66 Benimde bebeğim 3 aylık 4gunde bir yapıyor doktora sorduğumuzda normal demişti 10 günü geçerse sıkıntılı demişti