ozgenurtekin Kızlar dişim felaket ağrıyor bebişim 3 aylık emzirirken diş sorununuzu nasıl hallettiniz pazartesi gidicem de bilgi almak istedim
ececimsu ozgenurtekin ben diş yaptırıyorum artık erteleyemezdim bebeğim 6 aylık iki diş çektirdim dolgu yaptırdım kanal tedavisi yaptırdım 3 ay sonra implant yapılacak emzirdim de bebeğimi hemen bişey olmadı çok şükür
Anh Merhaba benım bebegım 20 günlüktü dişim çok kötü ağrıyordu iltihaplanmıştı ama emzirdigim için diş çekimi de yapılmıyordu ⅚ ay idare et sonra gel tekrar bakalım dediler Antibiyotik parol ve gargara verdi biraz olsun rahatladım gectı ama bir süre sonra Ağrı tekrar başlıyor
Leyla13 Anh başka bir dişçiye gidin lütfen o ağrı ve tekrarlayabilecek enfeksiyon riski uygulanacak bölgesel anesteziden daha masum değil mantıklı düşünelim hiçbir sıkıntı yok bu durumda Ve duydukça şaşırıyorum ben bir sağlık çalışanıyım ki kendimde aynı süreçten geçtim gayet işlemi yaptırıp emzirdim
Leyla13 Kim olmaz diyor anlamıyorum gayet emzirebilirsiniz ki hamileyken dahi belli bir aralıkta işlem yaptırabilirsiniz ,lokal uyuşturulan tedavide neden emziremeyesiniz içinizi rahat tutun
Anh İnanın öyle dedıler bebegın şu an çok küçük biraz zaman geçsin öyle gel dediler bende yılbaşından sonra gidecegım şu an aşırı bir ağrısı yok ama iltihaplı olduğu için ne zaman agrıyacagı hiç bellı olmaz ve o ağrı ile bebegımle de ilgilenemıyorum
Anh Dişe iğne vuruyorlar ya o anne sütüne gelebılır demişlerdi galiba yanlış hatırlamıyorsam bende yanılmış olabılırım
ececimsu Anh yo yaptırıyorum bebeğim 6 aylık diş çektirdim dolgu yaptırdım kaval tedavi yapıldı . Bişey olmuyor