Bahar11 Ben geçen gün de post açmıştım reglimden 1 hafta önce gelen kanamam vardı 2 gün sürdü sadece az bişey geldi yerleşme kanaması USA eğer yarın ustunden 5 gün geçmiş oluck sabah mi yapiym testi şuan aldm yoksa akşam da olsa çıkar mı varsa eger
Melekbas Bahar11 emziriyorsaniz duzensiz adet gorursunuz ara kanamada olur yine test yapip emin olun ama bebek dusunmuyorsaniz varsa cikar zaten
Aynnbssr Benimde bu şekilde oldu yerleşme kanaması geldiği gün yapmadım 3 gün sonra akşam yaptığımda silik çizgi çıkmıştı doğru olan sabah ama varsa da şimdi çıkar hayırlısı olsun hakkınızda
Bahar11 Belki merak ederseniz fikir olsn diye yaziyrm test yaptm negatif salı Dr a gidicm normal degl dedi böyle ara kanama icn gene yazarm