Zelihacelik1 yok kuzum ebe bize söylemişti iltihap felan akabilir hemen de olabilir sonrada olabilir hicde olmayabilir endişelenmeye diye kızim da hic bi şey olmamış di 4 yasinda kizim..oğlum da aşının yeri iyice belirgin olmaya basladi bakalım nasıl devam edecek su anda 4. Ayin içinde 29 da bitiyor 4. Ay aşımız var