Mia__ Kızlar bulgur pilavı , kimyon çaylari ,humana aklınıza gelecek süt yaoan şeyleri hep yiyorum ama nedense göğüsleeim hep yumuşak hiçbir sertlik yok sizce bu neden olur ?
first-name-momyy Mia__ 4 ay 20 günlük bebeğim doğum yaptığımdan beri sağ gögsüm sık sık sertleşir süt dolar ama sol hep yumuşak ama içindeki süt yetiyo bebeğime
Hakanbuse0 Mia__ bi zaman sonra goguslerin artik sadece bebek emdikce sut uretiyo durduk yere uretmiyo bebegin emdigi ve emmedigini beyin algiliyo artik normal her zaman sert olmaz
Mia__ Eeco kafayı boşaltmak çok zor malaesef 🥺su felan da içiyorum ama yetersiz mi geliyor anlamadım işte bestlak damlasi , ebebekten malt bile aldım ama hala yumuşacik ne yapıcağımı bilmiyorum
Eeco Mia__ bende aynılarını yaşadım çok zor biliyorum ama kendine rahatlatmanın bir yolunu bulman lazım sen iyi ol ki bebeişte iyi olsun mottosuyla hareket edicen 🌸
Nursur Merhaba canım bebeğim üç aylık bir ara bende öyle oldum senin gibi telaşlandım burada sordum bebeğimiz sütün var ve yetiyor bebekler büyüdükçe mide kapasiteleri artıyor ve hızlı emiyor çene kasları gelişti benim o yumuşaklık bir gün sürdü sonra yine dolgunlaştı sinir stres yapmıyoruz kendimize iyi bakıyoruz 😌 sütünle kal canım iyi geceler
Polannem Mia__ göğüsler bebeğin kapasitesine göre süt üretmeye başlıyor bebeğe alışıyor yani yumuşak bi hal alıyo zamanla
Mia__ first-name-momyy doyup doymadigini anlayamiyorum kayınvalidem nane çayı yapiyo onun iciyo normalde çok sevmiyor nane çayını aç olduğu için içtiğini düşünüyorum sizce
first-name-momyy Mia__ ağlamıyor ve kilo alımı da normalse doyuyordur aç bebek uyumaz oyun oynamaz dikkati sürekli dağılır ağlar
Polannem Mia__ hayır tabiki de mamaya başlamanızı gerektirecek bi durum değil bu. Benim de bebeğim 3 aylık göğüslerim yumuşak. Bez sayısını takip ediyorum kilo alımımız iyi mama vermiyorum. Doktorunuz gelişim konusunda sıkıntı görürse mamaya yönlendirir diye düşünüyorum. Siz de bez sayınızı takip etmeye çalışın
first-name-momyy Mia__ maşallah bence iyi kilosu içiniz rahat etmezse 2 ay kontrölünde aldığı kiloya göre ek 1 öğün mama verebilirsiniz doktorunuza danışarak
Mia__ first-name-momyy birde 36 haftalık doğdu canım anca bu kiloya getirebilirim sadece anne sütümle ,arada kendimi sağarak da getirdim sütü çünkü oğlumda dilbagi da var malaesef